2009. április 26., vasárnap






Szeretném, ha idetalálna olyan aki lakni készül Edinburghba, esetleg éppen kisgyerekkel, aki oda vágyakozik, aki oda készül kirándulni, aki az ottani látnivalókra, jó helyekre, uti tippekre kíváncsi.

Hálás vagyok, hogy kétszer is élhettem ott. Ráadásul két nagyon másféle életet, a városnak is két, teljesen más arcát ismerhettem meg. Az első ottani életemben aupairként dolgoztam, főleg este és hétvégén volt szabadidőm, olyankor gyakran pubokba, szórakozni jártunk, persze máshova is, de a lényeg, hogy még nem volt digitális gépem így arról az időszakról papíralbumom van.
A második alkalommal két pici gyerekkel költöztünk vissza. Egyikük 3 éves volt, a másik pedig 5 hónapos.
E második, kisgyerekes, fulltimemami létemben, nagyon sokat kirándultunk, gyönyörű helyeket kerestünk fel. Még mindig nem gondolom, sőt tudom, hogy picit sem merítettük ki Edinburgh látnivalóit, még rengeteg, és rengeteg csodaszép hely van, ahová érdemes elmenni, tudok is párat ami kimaradt. Szóval ez a blog, nem utikönyv, hanem klassz helyek, szép helyek főleg kisgyerekes szemszögből. Illetve a mi szűrőnkön, élményeinken, tapasztalatainkon keresztül.

Ha valaki oda szeretne költözni és kicsi gyereke van, ajánlok néhány dolgot. Szerezze be az Edinburgh under 5 című könyvet!!!! Regisztráljon a www.netmums.com ra, az iwiw edinburghi fórumán vegye fel a kapcsolatot a többiekkel az óvoda topicban.
Ha már ott van, hamar keresse meg a legközelebbi gyerekkönyvtárat, a toddlers group-ot, és menjen...kapcsolatokat, barátokat, élményeket szerezni.
Ezt az oldalt jelenleg szerkesztegetem, bővitgetem-a most késznek látszókat is!, fogok feltenni konkrétabb adatokat, pontosabb lelőhelyeket, információkat is. Addig is, ha valakinek már hamarabb szüksége lenne még további információra,vagy van még ötlete, milyen információt írjak még bele csak kérdezzen, csak javasoljon bátran a megjegyzéseknél.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése